23 november


Vilken virrig dag jag har! Och den är inte slut än heller, undrar hur detta slutar. Har virrat hit och dit och nu är jag hemma och mellanlandar. Ska på en arbetsintervju och nervositeten börjar komma fram. Alla vettiga kläder (typ jeans) är hos finaste så har ju inget att ha på mig heller. Hittade ett par brallor men nu har jag spillt jordgubbssylt på både dem och tröjan. Inga skor heller. Känns kul att komma på intervju i springskor och mjukisbyxor. He-he inte. Vill vara brun om benen och få tiden att gå snabbare. Kan man spola fram ett par timmar eller? Vill bara snöra på mig skridskorna och ut på rinken, där kan man andas.

spiderchick skriver...

sv. haha det var väl bra att du kunde skriva en kommentar hos mig då :-) Coop alltså... Får spana där :-) Tack för tipset! kram



Lycka till med intervjun! Kommer gå skiiitbra :-)


http://spiderchick.nu
2011-11-24 @ 09:19:39



Jasmine skriver...

Hoppas det gick bra på arbetsintervjun :)



svar: Visst gör det! Ja det vore jättekul :D


http://jasmines.se
2011-11-24 @ 11:55:47






LÄMNA GÄRNA EN KOMMENTAR!


NAMN


E-MAIL


BLOGG/HEMSIDA


DINA ORD...



SPARA INFORMATION


Trackback