mitt i natten


USch. (igen) Nu har det varit mitt i natten vaket för många kvällar i rad. Jag saknar min karatekusin, får nog ta och leka lite med grabben snart igen. Imorgon blir det en virrig dag som avslutas med en arbetsintervju, minsann minsann. Har noll förväntningar/förhoppningar, det ringde idag så jag hade ingen aning. Sökte för en månad sen så trodde att det var glömt och gjort redan. Men men, ingen seger i förskott uttagen. Nu ska jag säga adjökens till mina sociala och stänga ner.


Jasmine skriver...

svar: Men eller hur, vill ha massor av snö så jag kan bygga snögubbar och massa annat kul!

Jag gör inte så mycket om dagarna, söker jobb/kollar efter utbildningar, osv. Jaa det är tråkigt, vi borde ses tycker jag! :)



Allt är fint här, förutom att dagarna ser mest likadana ut hela tiden, själv då? :) Kram


http://jasmines.se
2011-11-23 @ 16:03:12






LÄMNA GÄRNA EN KOMMENTAR!


NAMN


E-MAIL


BLOGG/HEMSIDA


DINA ORD...



SPARA INFORMATION


Trackback