dark shadows



17.13. Ska ta dra på mig en varmare tröja, ta mig ut till bilen och köra mot stan. Möta upp Julia & Jasmine, det blir bio ikväll! Perfekt i det här tråkiga, kalla ruskvädret som verkar fastnat över vår stad. Hade gärna följt med dem för en bit mat nu innan, men har spenderat timmarna med ett rejält mellis, jobbsök och lite andra "måste-göra-grejer" som jag nu, nöjd, kan bocka av listan. Nu ser jag verkligen fram emot att sjunka ner framför vita duken och försvinna in i en (förhoppningsvis) riktigt bra film.

Magda skriver...

Vilken film ska ni se? 😏:)



2012-05-14 @ 18:29:03



Madde / Mamma och blivande fröken skriver...

Va gott det såg ut på första bilden :).


http://www.saramadeleine.se
2012-05-14 @ 19:39:51



Hanna skriver...

Vad ska ni se för film? :)

Alltid roligt att gå på bio, shit klänge sedan jag gjorde det, men skulle vilja se Hunger games verkligen, har du sett den? :)

Mm, älskar ägg, men måste alltid ta av allt, verkligen allt skalet på mitt ägg eftersom jag inte vill äta äggskal, haha ;)

SV: Tack, visst är det. Jo jga gillar också de från accent mest, speciellt den svarta, det är min favorit! Jasså... Hoppas du hittar någon. Aha, okej, såg ut som något tecken så men tack för att du sa det :) Oki, kanske hittar något då, hoppas det!

Kraam <3


http://presentl.blogg.se/
2012-05-14 @ 19:50:24



Lovisa skriver...

Vad ska ni se för film? :)


http://photoinlife.blogg.se/
2012-05-14 @ 21:12:02






LÄMNA GÄRNA EN KOMMENTAR!


NAMN


E-MAIL


BLOGG/HEMSIDA


DINA ORD...



SPARA INFORMATION


Trackback