oh, where do we begin?

Det blir en bra vår, det känns. Just nu ser jag mest fram emot det här; att vara ledig en måndag, att åka till Göteborg med Thilda, att fira midsommar. Längtar även efter att åka till Skellefteå, inviga nya vårskorna, gå barfota utan att frysa och efter varma sommarregn. Vad längtar ni efter?

EMMAWHO skriver...

Längtar efter London 19 maj! Och efter studenten, men det är så jävla läskigt samtidigt

Svar: oj vad härligt att åka till london, dit har jag alltid velat åka! och ja, studenten ja... jag vet exakt hur det känns! så pirrande underbart spännande, längtan efter att bli fri. och rädslan att stå där när studentlyckan lagt sig, att inte riktigt veta vart man ska ta vägen efter sommarlovet, att skolan inte står där och väntar som alla tidigare år. det är läskigt spännande! kram
Cornelia


http://emmawho.se
2013-04-20 @ 23:43:34



Thilda ekluuuund skriver...

Jag längtar efter dig.
Jag längtar efter alla våra roligheter vi kommer göra tillsammans
Jag längtar efter alla nya platser vi kommer få uppleva
Jag längtar efter dig

Svar: <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Cornelia



2013-04-22 @ 14:53:23






LÄMNA GÄRNA EN KOMMENTAR!


NAMN


E-MAIL


BLOGG/HEMSIDA


DINA ORD...



SPARA INFORMATION


Trackback