cornelia a - ö

A ambitiös, när jag börjar med något så går jag all - in
B bakglad, jag gillar att exprimentera med nya recept och hitta på egna varianter
C cirkus, eller speciellt böcker om cirkusar kan fascinera mig i timmar
D dotter, och en riktigt bra sådan är jag *hoppas*
E elaka människor är något jag har svårt för
F familjen är det bästa jag har
G gräset, när det är nyklippt, luktar frihet, glädje och framtid
H hockey är bland det roligaste som finns
I is, snö och vinter, det är kärlek
J jackor, har jag alldeles för många
K kameran och jag har blivit bra kompisar
L lördagar är oftast bra dagar
M musik är en viktig del i mitt liv
N noggrann
O ordningssam
P pratglad, när jag väl kommer igång
Q quiz brukar jag vara dålig på
R rikedom har inte med pengar att göra
S sommarbarn, på sommaren lever jag fullt ut, när jag inte längtar efter vintern
T tro, det är viktigt, att man har någonting att tro på, vad som helst
U utomhus, det gillar jag att vara
V vinnarskalle
W weheartit är en sida jag gillar, corneliae heter jag där
X x-games kollar jag på ibland, det är sjukt
Y ystad skulle jag vilja åka till någongång
Z zzz... det är skönt att sova emellanåt
Å ångra, det gör jag ibland, små saker
Ä ärlighet varar i längden, alltid
Ö önsketänkare, ibland flyger mina önskningar och fantasin ivääääääg..
Trackback