let's make the world spin

En heldag i Bodrum stad. Hamnen var mäktig, glassen var god och lillebror både var, är och kommer alltid att vara världens bästa.

Melina skriver...

Mysigt!

Svar: väldigt mysigt!
Cornelia


http://mstenso.blogg.se
2013-09-30 @ 14:40:20



Amanda skriver...

åh vilka mysiga bilder! Jag håller helt och hållet med det där med vänner du skrev på min blogg.. det är något speciellt att gå på promenad och släppa hjärtat när det känns tungt.. det är inte samma sak med ett telefonsamtal några mil bort.
Om någon vecka flyttar jag 50 mil från min hemstad och jag ska erkänna - det känns redan i hjärtat för alla vänner... men jag antar väl att man ska testa sina egna vingar någongång!

Förresten, väldigt mysig blogg!! :)

Svar: tack snälla! ja, så är det.. åh, spännande! lycka till med flytten & vad du nu ska göra. riktigt bra vänner behåller man ändå, & när man ses så är det som om ingen tid har varit emellan, även fast det är stundvis jobbigt. riktigt jobbigt..
Cornelia


http://mandahansson.blogg.se
2013-10-01 @ 09:12:53






LÄMNA GÄRNA EN KOMMENTAR!


NAMN


E-MAIL


BLOGG/HEMSIDA


DINA ORD...



SPARA INFORMATION


Trackback