Cirkus cirkör.



Har man inte varit på cirkus cirkör så måste man det. Och har man det, ja då måste man gå på det igen. Och igen. Och en gång till.
Jag och familjen var på wear it like a crown föreställningen idag, och såg inside out förra året. Det är helt enkelt
obeskrivbart för den som inte upplevt det. Klippet ovan är fantastiskt, men ingenting mot vad det är i verkligheten!

Jasmine skriver...

svar: Ja men samma här, det enda i boken jag är lite intresserad av är väl kläder, haha :D Men man blir ju helt fast i dem ändå, riktigt bra böcker! :) Kram


http://jasmines.se
2011-04-18 @ 18:29:55



Sara skriver...

Åhh vilket underbart klipp!! Jag vill ju bara vara med.. även om jag inte kan så många konster;) men Gud vad bra dem är.. nu känner jag att jag måste se dem någon gång! :D puss på dig!







LÄMNA GÄRNA EN KOMMENTAR!


NAMN


E-MAIL


BLOGG/HEMSIDA


DINA ORD...



SPARA INFORMATION


Trackback