lyxmellis

Ibland när jag och en kompis var små, så brukade vi planera i flera dagar i förväg. Sen när vi slutade skolan åkte vi hem till henne och åt lyxmellis!
Då kunde vi göra chokladgegga i botten på o'boyglaset, dricka extra stark saft - eller om vi hade tur så hittade vi några chips eller kakor. Sen lekte
vi med hennes lillasysters godsedjurshund, och byggde nästan en hel stad åt den i vardagsrummet. Vet inte varför jag kom och tänka på det här, kanske för att jag har solsting? Eller för att jag dricker påskmust och lyssnar på hits for kids? Jag har inte ens en passande bild.


Jasmine skriver...

Hahaha åh vad härligt, saknar den tiden! :D


http://jasmines.se
2011-05-09 @ 17:08:21






LÄMNA GÄRNA EN KOMMENTAR!


NAMN


E-MAIL


BLOGG/HEMSIDA


DINA ORD...



SPARA INFORMATION


Trackback