inte en dag för tidigt


Efter att gått hem från bussen i ruskigt spöregn och iskalla vindar kunde jag inte riktigt låta bli. Nu myser jag, åh så härligt! Längtar till julmarknaden i stan, pepparkakor och rykande het glögg, grandoft och slammer i köket, julklappsköpande (eh. nej det längtar jag faktiskt inte till, det är ju supersvårt!), juldagen hos farmor & farfar, glitter i julgranen, snöskottande, julskinka och den allraste underbaraste känslan på hela året - JUL ♥

v skriver...

ja det är bra mysigt är ju ett + om det är mycket snö också ;)<333



2011-10-18 @ 16:51:38



Jasmine skriver...

Haha så härligt, jag har också en riktigt julig spellista på min Spotify :) Vet du vad jag saknar? De där julpysseldagarna på Vikaskolan, de var så mysiga :) Kram


http://jasmines.se
2011-10-18 @ 16:54:22






LÄMNA GÄRNA EN KOMMENTAR!


NAMN


E-MAIL


BLOGG/HEMSIDA


DINA ORD...



SPARA INFORMATION


Trackback