böcker, ord och sånt


Jag älskar att läsa. ÄLSKARRR. Just nu är jag inne i roliga böcker, som man skrattar av. När man ligger där på sängen och känner sig dum eftersom man småfnissar så fult åt det man läser. När V skrattar åt mig för att kan tycker att det ser så roligt ut. Då är det härligt. Nu ska jag läsa vidare.

Alice skriver...

Hej!

Tack söta, fina du för att du tog dig tid att skriva det. Det krävdes en del för mig att exponera allt där på hennes blogg men när folk som du skriver sådant här förstår jag att jag gjorde rätt. :)

Jag älskar verkligen honom, jag är skyldig honom väldigt mycket.

Du måste vara en helt unik och fantastisk person som tar dig tid att skriva det här. Hoppas att du är lycklig och glad, för det är jag nuförtiden. :)

återigen: tack. Det betyder jättemycket för mig när folk säger sådant.

Puss& kram /Alice


http://motswanasoul.blogg.se/
2011-09-13 @ 21:27:05






LÄMNA GÄRNA EN KOMMENTAR!


NAMN


E-MAIL


BLOGG/HEMSIDA


DINA ORD...



SPARA INFORMATION


Trackback