alla vi andra, vi är inte de enda



Arbetslös? Arbetssökande? Utanför systemet? Går du hemma om dagarna, söker förtvivlat jobb efter jobb, får nej efter nej och känner att det kommer aldrig vända? Känns det som att du är den enda värdelösa personen utan jobb? Det är inte sant, jag är också en sån där, en sån där annan, utan jobb, utan inkomst, utan utmaningar och utan socialt utbyte (i form av arbete). Usch och fy! Är det inte dags att göra nåt åt det? Kanske kan vi stötta varandra? Kanske kan vi dela med oss? Kanske kan vi faktiskt lära oss något.

Erika skriver...

Hej

Du frågade hur det är att vara au pair.. Jag tycker att det är superkul och den kontakten som jag har fått med barnen och min familj är underbar! Är du utåtriktad som person och gillar att ta hand om barn så är detta toppen för dig! Det är olika vad man får göra beroende på hur gamla barnen är. Jag tar hand om småbarn så jag får passa dom hela dagen men har du äldre barn som går i skolan... så får du mest skjussa dem till olika ställen..

Har du några frågor så kan du maila mig på [email protected]

Men tycker att du ska åka!


http://blakaktus.blogg.se/
2012-02-09 @ 02:09:38






LÄMNA GÄRNA EN KOMMENTAR!


NAMN


E-MAIL


BLOGG/HEMSIDA


DINA ORD...



SPARA INFORMATION


Trackback