mellodello


I julklapp fick hela familjen + finaste v biljetter till melodifestivalen, så nu är vi på väg dit. Det ska bli riktigt roligt! Inte för att vi är schlagerbesatta eller så, men alltid kul att se något så stort live, blir ju en helt annan grej! För många år sedan var vi på det i Falun, då sjöng kicki, bettan och lotta vem e de du vill ha, e de du och jag, e jag den för dig som du är den för mig? svara snälla du ... osv. Så det är ungefär den låten jag har i huvudet nu. Den sitter stenhårt. Nu ser jag fram emot roliga timmar i tegera arena!


Angelica - Mot min smala lycka! skriver...

SV; jo får se om jag klarar det :) Är ju ingen löpare jag heller men roligt att ha ett mål att träna sig till :P



okej! För jag har bott i Orsa och gick i skolan i mora så Dalarna är underbart! Så kan en hel del om Dalarna om man säger så :P Tyckte jag kände igen vissa ställen när du knäppt dina kort. :)


http://motminsmalalyckaa.blogg.se/
2012-02-18 @ 14:49:05



Magdus skriver...

Haha, när det var i Falun, var vi också där :) när kicki, bettan och lotta hade sjungit så satte de sig framför oss :-) haha vi sparka nästan dom i huvudet , har de kul i Leksand!!!



2012-02-18 @ 15:34:51






LÄMNA GÄRNA EN KOMMENTAR!


NAMN


E-MAIL


BLOGG/HEMSIDA


DINA ORD...



SPARA INFORMATION


Trackback