yeah, i know that there is pain, but if you hold on for one more day and break free, break free


Jag har en låt i huvudet. Därav rubriken. Break free, break free yeh. ANYWAY. Idag har jag haft zumba-premiär. Det var kul! Riktigt kul faktiskt. Visst, jag låg helt efter och ibland fick jag stanna upp och titta på instruktören och utbrista "hur fan gör hon?!" men ändå, resten av gruppen har gått i cirkus 8 veckor medan jag varit sjuk, så jag tyckte nog faktiskt att jag fick godkänt. Nu är jag igång igen, det är UNDERBART. Har skrivit ett träningsschema över en längre period, den goda formen - här kommer jag! Jag ska kämpa den här gången, på riktigt. Jag känner det, det här är min chans. Träningssuget är enormt efter sjukperioden på över 2 månader. Nu sablar i mig ska jag visa mig själv vad jag kan, och jag ser fram emot varenda svettigt pass, varenda tung löpvända, varenda minut av träningsverk och varenda gång jag kommer ett steg närmre det jag så länge drömt om. Men först, några timmars sömn. ♥





LÄMNA GÄRNA EN KOMMENTAR!


NAMN


E-MAIL


BLOGG/HEMSIDA


DINA ORD...



SPARA INFORMATION


Trackback