it's where my demons hide

Hur ska man någonsin kunna veta vad som är rätt? Jag vill inte ångra mig. Jag blir rädd varje gång framtidspaniken tar tag kring min hals, håller fast tills det bränner i ögonen. Rädd att göra fel. Rädd att misslyckas. Det skrämmer mig att inte veta vad jag vill, att inte veta vad som kommer hända och att inte veta när allt det här kommer att kännas lite, lite bättre.

Ellinor skriver...

Man vet inte vad man vill förens man vet vad man INTE vill. Du måste chansa/hoppa och först då kan du veta om det är rätt eller fel. Vi människor kan inte se in i framtiden, vi måste testa oss fram. Det värsta som kan hända är inget att vara rädd för! Det värsta och bästa som kan hända är att det inte känns rätt, och det är bara bra för då vet du vad du inte vill! Sådär får man hålla på tills man hittar det man vill! :D

Svar: bästabästabästa <3 tack för att du finns.
Cornelia



2013-08-04 @ 18:43:09



Ellinor skriver...

<3



2013-08-04 @ 18:44:02



Tilla skriver...

Sv: Tack så mycket! :D


http://tillaandersson.blogg.se
2013-08-04 @ 19:03:53



Marie Bergman skriver...

Ja det är verkligen fantastiskt :)


http://livetiluxemburg.se/
2013-08-04 @ 19:24:04






LÄMNA GÄRNA EN KOMMENTAR!


NAMN


E-MAIL


BLOGG/HEMSIDA


DINA ORD...



SPARA INFORMATION


Trackback