2014/2015

Så var nyårsafton här och ännu ett år har gått. 365 dagar av liv och levande. 52 helger, ett antal födelsedagsfiranden, en solig vecka i Turkiet, tre turer till fina Skellefteå, massor av timmar i skridskorna, alldeles för få snöflingor och ett avklippt hår. 2014 har bestått av allt mellan himmel och jord, lillebror har tagit körkort och blivit stor, jag blev kär och har nu en alldeles egen prins, jag har hittat mig själv på ett nytt sätt och jag har blivit bättre på att leva i nuet. Jag ser fram emot 2015 och önskar er alla ett riktigt gott nytt år! 

Clara skriver...

Vilket fint år du haft!

Svar: Ja, det har inte varit mycket att klaga på. Gott nytt år på dig!
Cornelia


http://clararingqvist.se
2015-01-02 @ 15:24:57



MATILDA skriver...

Lät som 2014 var ett bra år! Hoppas 2015 blir ännu bättre :) Gott nytt år på dig, kram!!

Svar: Det får vi hoppas! Tack detsamma fina du! Kram
Cornelia


http://matildays.se
2015-01-03 @ 16:41:12






LÄMNA GÄRNA EN KOMMENTAR!


NAMN


E-MAIL


BLOGG/HEMSIDA


DINA ORD...



SPARA INFORMATION


Trackback