21.04

När prinsen får välja mat, då kan det råka bli pizza. Eventuellt så har jag absolut ingenting emot det. I förrgår lovade jag mig själv att det här skulle bli en riktigt bra vecka, och än så länge går det väldigt bra att hålla det löftet.

Jasmine skriver...

Men vad gott, du kan du! ;) Härligt med en bra vecka, tycker att vi kanske kan försöka klämma in något roligt tillsammans också, är ledig torsdag, lördag och söndag tror jag hihi!

Svar: Ohja! Jag håller med! Har inga bestämda planer men lite av varje som ska göras.. Vi kan höras allt eftersom, kanske lördag kväll? Eller en sväng på stan någon stund, är sugen på julshopping i Stockholm senare också!
Cornelia


http://jasmines.se
2014-10-14 @ 21:25:12



Mamsen skriver...

Prins&Pizza. Tycker det låter som ett himmelrike för en prinsessa ❤️😊

Svar: Puss!
Cornelia



2014-10-15 @ 07:56:46






LÄMNA GÄRNA EN KOMMENTAR!


NAMN


E-MAIL


BLOGG/HEMSIDA


DINA ORD...



SPARA INFORMATION


Trackback